yağ yakıcı diyet

Yağ Yakıcı Diyet Nedir?

Vücutta özellikle göbek ve basen çevresinde, fazla yağ birikimi olur. Bunun önlenmesi için yağ yakıcı diyet programı uygulanmalıdır. Yağ yakıcı diyet kesinlikle diyetisyen kontrolünde yapılmalıdır. Kilo yönetimi danışmanlığı hizmeti sayesinde, size uygun yağ yakıcı diyet yapabilirsiniz. Diyet süresince spor yapılması şarttır. Diğer bir püf nokta olarak, vücudunuzu proteinsiz veya vitaminsiz bırakmamalısınız. Özellikle protein ağırlıklı beslenmek, karbonhidratları listeden çıkartmak doğru bir davranış değildir. Her şey dengeli ve yeterli miktarlarda olmalıdır. İhtiyacınız olan şeker miktarını, mevsimlik meyvelerden karşılayabilirsiniz. Uyku öncesinde asla yemek yememelisiniz. Yeşil çay tüketimiyle metabolizmanızı hızlandırabilirsiniz.

Yağ Yakıcı Diyet Listesi – Sağlıklı Beslenme

Göbek çevresinde biriken yağların yakılması oldukça zordur. Çoğu kişinin şikayeti, bel çevresindeki yağlanmadır. Göbek eriten örnek bir yağ yakan diyet listesi şu şekildedir:

  1. Gün – Yağ Yakan Diyet
  • Kahvaltı: 2 yumurtalı, yağsız sebzeli omlet.
  • Atıştırmalık: Yarım kase yağsız yoğurt üzerine 1 yemek kaşığı yabanmersini, çilek veya salatalık.
  • Öğle Yemeği: Ton balıklı salata, ızgara tavuk dilimleriyle de hazırlayabilirsin.
  • Atıştırmalık: 15-20 adet badem.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara tavuk göğsü, haşlanmış yarım patates 1 yemek kaşığı zeytinyağı ile, bol salata veya haşlanmış kuşkonmaz.
  1. Gün – Yağ Yakan Diyet
  • Kahvaltı: 2 adet çırpılmış yumurta, yanında haşlanmış yarım patates.
  • Atıştırmalık: Yağsız 1 bardak sütün içine 2 yemek kaşığı yabanmersini veya çilek atıp mikserden geçirin.
  • Öğle Yemeği: Ton balıklı veya ızgara tavuklu ıspanak salatası.
  • Atıştırmalık: 1 adet sap kerevizi 3 çay kaşığı kaşığı fıstık ezmesiyle yiyebilirsiniz.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara az yağlı et, 1 kase haşlanmış yeşil fasulye.
  1. Gün – Yağ Yakan Diyet
  • Kahvaltı: İçine 1-2 adet mevsim meyvesi doğranmış 1 kase yağsız yoğurt.
  • Atıştırmalık: 15 adet badem veya 4-5 adet ceviz.
  • Öğle Yemeği: Haşlanmış veya ızgara hindi eti (150 gr), 1 kase haşlanmış brokoli.
  • Atıştırmalık: 2 adet havuç.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara balık, 2 çay kaşığı zeytinyağında sotelenmiş karnabahar.

kilo yönetimi danışmanlığı

Yağ Yakan Diyet Programı ve En İyi Tarif

Bölgesel olarak zayıflamak yerine, bütün vücut olarak yağ yakmak istiyorsanız; daha farklı bir yöntem izlemek gerekebilir. Yürüyüş ve spor hayatınızın vazgeçilmesi olsun. Beslenme programınızda zayıflatan besinler tüketmeyi tercih edin.

Yağ yakan yiyecekler şu şekildedir:

  • Kivi
  • Yoğurt
  • Yeşil çay
  • Yulaf
  • Greyfurt
  • Brokoli
  • Çilek
  • Ananas
  • Badem
  • Maydonoz
  • Yumurta
  • Zeytinyağı
  • Fasulye
  • Süt
  • Limon
  • Somon

Bu besinlere ek olarak, doğal çaylarla zayıflama sürecinizi destekleyebilirsiniz. Yağ yakan yiyecekler dışında asla zayıflama çaylarına veya haplarına başvurmamalısınız. Bunun yerine kolaylıkla bulabileceğiniz besinlerle, kendi zayıflama çayınızı hazırlayabilirsiniz.

Yağ yakıcı çay tarifi:

Diyet süresince içeceğiniz yağ yakıcı çay tarifi, kesinlikle memnun kalacağınız bir tariftir.

Malzemeler:

  • 1 yemek kaşığı kadar mısır püskülü
  • 1 yemek kaşığı sinameki
  • 1 yemek kaşığı rezene
  • 1 yarım demet maydanoz
  • 8 adet kiraz sapı

Hazırlanışı:

Bütün malzemeleri, ½ litre sıcak suyun içerisinde atın. 15-20 dakika kadar malzemeleri bekletip, suyu süzebilirsiniz. Gün içerisinde 2-3 defa içebileceğiniz bu çay, aynı zamanda günlük su ihtiyacınızın bir kısmını da karşılamaktadır.

Yağ yakan besinler ve yağ yakımını hızlandıran diyet sayesinde bölgesel yağlarınızdan hızlı bir şekilde kurtulabilirsiniz. Yağ yakıcı diyet ile sağlıklı bir beslenme düzeni oluşturabilirsiniz.

Yazdır

Yazdır

Bu yazıyı okuyanlar bunlarıda okudu: