Sağlıklı zayıflama yöntemleri ile ilgili her diyetisyenin kendi sistemi ve kuralları vardır. İnternette arama yaptığınızda web sitelerinde de çeşitli önerilere rastlayabilirsiniz. Yararı onaylanmış ve kesinliği kanıtlanmış olan sağlıklı zayıflama yöntemi önerilerini elbette deneyebilirsiniz ancak her kişinin kendine özel bir zayıflama programı olması gerektiğini unutmayınız. Sağlıklı kilo verme yöntemleri ve egzersiz önerilerinin kişinin yaşına, kilosuna, boyuna, sahip olduğu rahatsızlıklara, mesleğine, yaşam şekline göre diyetisyen tarafından belirlendiğini aklınızdan çıkarmayın…

Diyetisyenler tarafından onaylanan ve genel olarak geçerliliği kanıtlanan sağlıklı zayıflama yöntemleri hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum diyorsanız sayfamızdaki önerilere göz atabilirsiniz. Zayıflama maceranızda sizlere yardımcı olacak sağlıklı kilo verme yöntemleri:

  • İlk olarak diyetisyen kontrolünde diyet yapın. Şok diyetlere ya da 1 haftada 10 kilo verdiren uygulamalara hiç bulaşmayın. Sağlıklı zayıflama yöntemleri arasında en önemlisi bu.
  • Günde en az 2 litre su için. Su içmek sağlıklı kilo verme sürecinde çok etkilidir.
  • Sağlıklı zayıflama yöntemi olarak limonun mucizevi etkisinden de yararlanabilirsiniz. Suyunuzun içine limon dilimleyebilir ya da 3-4 damla limon sıkabilirsiniz. Limon metabolizmanızı hızlandıracaktır. İçerdiği C vitaminiyle de hastalıklardan korunmanızı sağlayacaktır.
  • Sağlıklı kilo verme yöntemleri arasında öğün atlamamak elbette var. Öğün atlamayın. Öğün atladığınızda bir sonraki öğünde daha çok yiyecek tüketirsiniz.
  • Sağlıklı zayıflama yöntemleri arasında egzersiz yapmanın yeri kesinlikler ayrıdır. Kilo vermek için yürüyüş, fitness, yüzme ve pilates yapılmalıdır. Ayrıca yüzebilir ve koşabilirsiniz. Hareketli bir hayat tarzı benimserseniz zayıflama sürecinde başarılı olursunuz.
  • Akşam yemeği ile uyku arasına en az 3.5 saat ara koyun. Uyumadan yemek yeme alışkanlığınız varsa hemen bu alışkanlığı bırakın.
  • Bir diğer sağlıklı kilo verme yöntemi ise zayıflama haplarından uzak durmaktır. Piyasada satılan haplar, çaylar ve gıdalar size istediğinizi vermeyecek ve sağlığınızın kötüye gitmesine neden olacaktır.
  • Yeşil çay için. Dünyaca onaylanan bir sağlık formülü olan yeşil çay ile yağlarınızı kolayca yakabilirsiniz.
  • Yavaş yiyin. Sağlıklı zayıflamak istiyorsanız yemeklerinizi daha yavaş çiğneyin. Doyduğunuzu hissettiğinizde de sofradan kalkın.
  • Düzenli uyuyun. Kolay kilo vermek istiyorsanız günde 7 – 8 saat uyumaya özen gösterin. Düzenli uyumak bağışıklık sisteminizi de güçlendirir. Sağlıklı zayıflama yöntemleri arasında en kolayı budur.
  • Sağlıklı zayıflama yöntemleri sizi her şeyin aşırısından korur. Tuz kullanımınız günlük sınırı geçmediğinde daha ince görünür ve daha çabuk zayıflarsınız.
  • Sebze ve protein tüketin. Sağlıklı kilo verme yöntemleri özellikle yediklerinize dikkat etmenizle yararlı olacaktır.
  • Yiyeceklerinizi ızgarada, fırında ya da haşlayarak pişirin. Sağlıklı kilo verme yöntemi olarak en etkili olanlardan biri de bu.
  • Yağ kullanımını da en aza indirin. Trans yağlardan uzak durun ve zeytinyağı kullanmaya özen gösterin.
  • Sağlıklı kilo verme yöntemleri arasında asitli içeceklerden uzak durmak da yer alıyor. Asitli içeceklerin tamamında şeker oranı yüksek ve dolayısıyla kilo almanız tetikleniyor.
  • Sağlıklı kilo vermek istiyorsanız stresten uzak durun. Çünkü stresliyken daha çok yiyecek tüketir aynı zamanda kortizol hormonu salgılayarak vücudunuzda yağlanmaya neden olursunuz. Sağlıklı zayıflama temiz bir zihin ile mümkündür.
  • Sağlıklı zayıflama yöntemi olarak bir diğer husus da kahvaltıdır. Kahvaltı günün en önemli öğünü olduğu için kesinlikle es geçilmemelidir. İyi bir kahvaltı ile uzun süre tok kalır ve diğer öğünlerde daha az yemek yersiniz.
  • Diyet ürünlerden uzak durun. Light ürünler sandığınız kadar sağlıklı değildir.
  • Yemek yerken televizyon seyretmeyin. Sağlıklı kilo vermek istiyorsanız, ne kadar yediğinizi fark etmemenize neden olan TV’den uzak durun.

Bu önerileri dikkate alırsanız sağlıklı bir şekilde zayıflarsınız. Şok diyetlere ve tedavilere gerek kalmaz. Dilerseniz Bireysel Beslenme Danışmanlığı hizmetlerinden yararlanarak size özel zayıflama yöntemlerinin belirlenmesini sağlayabilirsiniz.

Hızlı Kilo Vermek İçin Önemli Bilgiler

Sağlıklı zayıflama yöntemleri ile hızlı şekilde kilo verebilir, hayalinizdeki vücuda ve görünüme kavuşabilirsiniz. Yine de yukarıdaki listeden bazılarına vaktim yok diyorsanız işinizi kolaylaştıracak kilo verme yöntemleri var elbette. Zayıflama sürecinde birkaç yanlış beslenme alışkanlığından uzak durarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz.

Kilo verme sürecinde dikkat etmeniz gerekenler:

  • Daha yavaş yemek
  • Daha fazla egzersiz yapmak
  • Sebze tüketmek
  • Daha çok su içmek
  • Kendinizi meşgul etmek
  • Öğün atlamamak
  • Motivasyonunuzu yüksek tutmak
  • Un, tuz ve şekerden uzak durmak

Hızlı ve sağlıklı kilo vermek için aynı zamanda kaliteli bir egzersiz programına ihtiyacınız vardır. Spor yaparak zayıflama hızınızı artırabilir, fit bir görünüme kavuşabilir ve kilo verirken oluşan sarkma problemlerini ortadan kaldırabilirsiniz. Sağlıklı zayıflama yöntemleri ile daha güzel bir vücuda kavuşmak sizin elinizde… Size özel sağlıklı kilo verme yöntemleri için diyetisyeninize ulaşın…


Yorumunuzu Paylaşmak İster Misiniz?