Psikolojik Beslenme kaygi-azaltan-besinler

Kaygı Azaltıcı Besin Önerileri

Kaygı azaltıcı besin önerileri arasında yer alan omega 3 içeren besinler yiyin, probiyotik tüketin, kafeinden kaçının, bol su için, rafine ve işlenmiş şekerden uzak durun, antioksidan depolayın sağlıklı bir ruh haline kavuşun, kaygı azaltan besinler tüketin kendinizi daha iyi hissedin.

Devamını Oku
Psikolojik Beslenme stresi-azaltan-besinler

Stres Azaltan Besinler ile Tanışın!

Stres azaltan besinler ile tanışın; muz, avokado, balık, süt, tam tahıllar, badem, fındık, yeşilbiber, yaban mersini gibi sağlıklı ve sakinleştirici yiyecekler ile daha stressiz bir hayat, hazır gıdalar ve şekerlemeler stresin artmasına yol açan yiyecekler, sağlıklı beslenin strese dur deyin.

Devamını Oku
Psikolojik Beslenme öfke kontrolü

Öfke Kontrolü

Öfke kontrolü nedir, öfke kontrolü nasıl sağlanır? Öfke kontrolü için gevşeme teknikleri, mizah kullanımı ve ortam değişikliğinin yararları neler? Sinirlerinize hakim olamıyorsanız psikolojik destek almayı denemelisiniz.

Devamını Oku