göbek eritme

En Etkili Göbek Eritme Yolları ve Pratik Bilgiler

Göbek bölgesindeki yağlanmanın fazla olması, göbek sorunu ile karşılaşılmasına neden olur. Bu duru özellikle kadınların korkulu rüyası gibidir. Bu sorunun meydana gelmesindeki en büyük neden, şekerli gıdaların fazla tüketilmesidir. Ancak Göbek Eriten Diyet sayesinde, kişilerin beslenme programları düzenlenmektedir. Bireysel beslenme danışmanlığı hizmeti devreye girmektedir. Bölgesel zayıflamanın olup olmadığı hala tartışılan bir konudur. Göbek eritme yolları bu yüzden, daha çok egzersizle desteklenmesi gereken bir sorundur. Göbek çevresini çalıştıracak egzersiz hareketleri, hayatınızın bir rutini olmalıdır.

Göbek Eritmek İçin Yapılması Gerekenler

Göbek eritmek için zayıflama desteklerinden yardım almamalısınız. Zayıflama çayları vb. gibi takviyelerden uzak durmalısınız. Bunun yerine zayıflamanıza yardımcı olacak besinleri tüketebilirsiniz. En bilinen zayıflama yanlışlarından bir tanesi, karbonhidratlar ve proteinlerin ayrılmasıdır. Halbuki beslenme düzeninizde karbonhidratları yeteri kadar almıyorsanız, zayıflamanız mümkün değildir. Bireysel Beslenme Danışmanlığı hizmeti alarak, daha detaylı bilgi edinebilirsiniz. Tüketebileceğiniz bazı besin maddeleri şunlardır:

Karbonhidrat içerikli sebzeler:

  • Marul
  • Ispanak
  • Pazı
  • Karalahana
  • Lahana
  • Maydonoz
  • Kereviz
  • Turp
  • Mantar
  • Kuşkonmaz
  • Bamya
  • Salatalık
  • Rezene
  • Brokoli
  • Yeşil biber
  • Brüksel lahanası

Protein içerenler:

  • Mercimek
  • Fasulye
  • Süt
  • Peynir
  • Yoğurt
  • Yumurta
  • Ceviz
  • Fıstık
  • Kabak çekirdeği
  • Susam
  • Ay çekirdeği
  • Nohut
  • Soya
  • Yulaf

bireysel beslenme danışmanlığı

En Hızlı ve Etkili Göbek Eritme Diyeti

Göbek eritme diyetinin amacı, günlük karbonhidrat tüketiminizi sınırlandırmaktır. Bunun yerine daha protein içerikli bir beslenme düzeni tercih etmektir. Göbek eritme diyeti için bir husustan daha bahsedelim. Sağlıklı ve kalıcı zayıflamanın yolu, size özel bir diyet listesi ve egzersiz programının hazırlanmasıdır. Diyet koçu kontrolünde gerçekleştirilmelidir. Örnek bir diyet listesinden söz etsek de, sizin için hangi diyet listesinin, beslenme düzeninin doğru olacağına diyetisyeniniz karar vermelidir.

  1. Gün
  • Kahvaltı: 2 yumurtalı, yağsız sebzeli omlet.
  • Atıştırmalık: Yarım kase yağsız yoğurt üzerine 1 yemek kaşığı yabanmersini, çilek veya salatalık.
  • Öğle Yemeği: Ton balıklı salata, ızgara tavuk dilimleriyle de hazırlayabilirsin.
  • Atıştırmalık: 15-20 adet badem.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara tavuk göğsü, haşlanmış yarım patates 1 yemek kaşığı zeytinyağı ile, bol salata veya haşlanmış kuşkonmaz.
  1. Gün
  • Kahvaltı: 2 adet çırpılmış yumurta, yanında haşlanmış yarım patates.
  • Atıştırmalık: Yağsız 1 bardak sütün içine 2 yemek kaşığı yabanmersini veya çilek atıp mikserden geçirin.
  • Öğle Yemeği: Ton balıklı veya ızgara tavuklu ıspanak salatası.
  • Atıştırmalık: 1 adet sap kerevizi 3 çay kaşığı kaşığı fıstık ezmesiyle yiyebilirsiniz.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara az yağlı et, 1 kase haşlanmış yeşil fasulye.
  1. Gün
  • Kahvaltı: İçine 1-2 adet mevsim meyvesi doğranmış 1 kase yağsız yoğurt.
  • Atıştırmalık: 15 adet badem veya 4-5 adet ceviz.
  • Öğle Yemeği: Haşlanmış veya ızgara hindi eti (150 gr), 1 kase haşlanmış brokoli.
  • Atıştırmalık: 2 adet havuç.
  • Akşam Yemeği: 150 gram ızgara balık, 2 çay kaşığı zeytinyağında sotelenmiş karnabahar.

Göbek eriten diyet, mutlaka egzersiz ile desteklenmelidir. Haftada en az 150 dakika egzersiz yapmalısınız. Eski beslenme alışkanlıklarınızdan kurtulmalısınız. En önemli bütün bunları bir diyetisyen eşliğinde gerçekleştirmelisiniz.

Yazdır

Yazdır

Bu yazıyı okuyanlar bunlarıda okudu: