Göbek bölgesinde yağlanma, kadınların en büyük problemlerinden biridir. Özellikle şekerli gıdaların tüketilmesi sonucunda göbek bölgesinde yağlanma görülebilir. Göbek eriten diyet ve beslenme şekilleri ile bölgesel olarak zayıflamanın mümkün olduğuna inanılsa da bu durumun herhangi bir kesinliği yoktur. Göbek bölgesinde yağlanmadan şikayetçi olanlar, genel olarak kilo vermeli ve sonrasında bel bölgesini sıkılaştıracak egzersizler yapmalıdır.

Göbek eriten diyet aşamaları genellikle vücudun tamamından kilo verilmesi ile başlamaktadır. En çok kilo göbek bölgenizde ise orada incelmeyi daha net gözlemlersiniz. Diyetisyenler ve beslenme uzmanları ile birlikte kendinize özel yöntemi belirler, bilinçsiz bir diyet yapmamış olursunuz.

Göbek Eriten Diyet Nasıl Yapılır?

Göbek eriten diyet nasıl yapılır diyorsanız aslında cevabın kendinizde saklı olduğunu göreceksiniz. Kötü yeme içme alışkanlıklarınızı bir kenara bıraktığınızda ve spor yaptığınızda göbeğinizin inceldiğini göreceksiniz. Ancak yine de tek başınıza kötü beslenme alışkanlıklarınıza son veremiyorsanız diyet uzmanı ve beslenme danışmanlarından destek alabilirsiniz. Göbek eriten diyetler ve besin listelerini diyetisyeniniz sizler için hazırlayacaktır.

Göbek erittiği iddia edilen bazı zayıflama destekleri, çay ve diğer ürünleri kesinlikle almadan diyetinize metabolizmanızı hızlandıracak besinler katarak kilo verme sürecini kolaylaştırabilirsiniz.

Karbonhidrat içeren sebzelerden; marul, ıspanak, pazı, karalahana, lahana, maydanoz, kereviz, turp, mantar, kuşkonmaz, bamya, salatalık, rezene, brokoli, yeşilbiber, Brüksel lahanası tüketebilirsiniz.

Ayrıca protein içeren; mercimek, fasulye, süt, peynir, yoğurt, yumurta, ceviz, fıstık, kabak çekirdeği, susam, ay çekirdeği, nohut, soya, yulaf tüketebilirsiniz. Bireysel Beslenme Danışmanlığı gibi hizmetlerden yararlanarak göbek eriten diyetler yapabilir, sıkılaşarak daha güzel bir vücuda sahip olabilirsiniz.

Göbek eriten diyet nasıl yapılır sorunuza diyetisyeninizden size özel cevaplar alabilirsiniz. Böylece bilinçsiz göbek eriten diyetlerden uzak durmuş olursunuz.

Göbek Eriten Diyet Listesi

Göbek eriten diyet listesi, günlük karbonhidrat tüketimini sınırlandıran, protein bakımından zengin örnek bir diyet listesidir. Aşağıdaki gibi bir listeyi uygulayarak sağlıklı şekilde kilo verebilirsiniz. Ancak unutmayın, göbek eriten diyet listeleri herkes için geçerliliği olan bir diyetler değildir. Size özel beslenme danışmanlığı ile vücudunuz için en iyi beslenme listelerini edinebilirsiniz.

1.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: 2 yumurtalı, yağsız sebzeli omlet.

Atıştırmalık: Yarım kase yağsız yoğurt üzerine 1 yemek kaşığı yabanmersini, çilek veya salatalık.

Öğle Yemeği: Ton balıklı salata, ızgara tavuk dilimleriyle de hazırlayabilirsin.

Atıştırmalık: 15-20 adet badem.

Akşam Yemeği: 150 gram ızgara tavuk göğsü, haşlanmış yarım patates 1 yemek kaşığı zeytinyağı ile, bol salata veya haşlanmış kuşkonmaz.

 

2.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: 2 adet çırpılmış yumurta, yanında haşlanmış yarım patates.

Atıştırmalık: Yağsız 1 bardak sütün içine 2 yemek kaşığı yabanmersini veya çilek atıp mikserden geçirin.

Öğle Yemeği: Ton balıklı veya ızgara tavuklu ıspanak salatası.

Atıştırmalık: 1 adet sap kerevizi 3 çay kaşığı kaşığı fıstık ezmesiyle yiyebilirsiniz.

Akşam Yemeği: 150 gram ızgara az yağlı et, 1 kase haşlanmış yeşil fasulye.

 

3.GÜN Göbek Eriten Diyet

Kahvaltı: İçine 1-2 adet mevsim meyvesi doğranmış 1 kase yağsız yoğurt.

Atıştırmalık: 15 adet badem veya 4-5 adet ceviz.

Öğle Yemeği: Haşlanmış veya ızgara hindi eti (150 gr), 1 kase haşlanmış brokoli.

Atıştırmalık: 2 adet havuç.

Akşam Yemeği: 150 gram ızgara balık, 2 çay kaşığı zeytinyağında sotelenmiş karnabahar.

Göbek Eriten Diyet ve Egzersiz

Göbek eriten diyet yaparken haftada en az 150 dakika spor yapmayı ihmal etmeyin. Ayrıca mekik çekerek bel ve karın bölgenizi sıkılaştırın. Yan mekik hareketlerini setler halinde tekrarlayarak zamanla dilediğiniz forma kavuşun.

Göbek eritmek için ihtiyacınız olan kötü beslenme alışkanlıklarınızı bir kenara bırakarak doğru egzersizler yapmak, unutmayın. Spor yapacak vaktiniz yoksa gün içinde daha hareketli olmaya bakın. Merdiven çıkın, gideceğiniz yerlere yürümeyi tercih edin. Böylece daha sıkı bir vücuda kavuşmanız hızlanacak.

Göbek Eriten Diyet Avantajları

Göbek eriten diyet avantajları elbette rahatsızlık duyduğunuz göbeğinizin erimesi ve sağlıklı bir vücuda kavuşmanızdır. Görünümünüzden memnun olmanız da sizi daha mutlu bir insan yapacaktır.

Göbek eriten diyet; vücudunuzda bulunan fazla yağları atmanızı sağlarken sağlıklı bir görünüme kavuşmanız için de gereklidir. Şeker, tuz ve un tüketimini azalttığınızda dahi fark edeceğiniz bu değişim sayesinde hem fit bir görünüme sahip olur hem de sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanırsınız.

Diyetisyen ve doktor önerisiyle de tükettiğiniz besinlere sınırlama getirebilirsiniz. Sağlıklı yaşam için diyet yapmalısınız.


Yorumunuzu Paylaşmak İster Misiniz?