bitkisel zayıflama yöntemleri

Bitkilerin Şifalı Özellikleriyle Zayıflayın!

Eğer kalıcı ve sağlıklı bir şekilde zayıflamak istiyorsanız, zayıflatıcı takviyelerden kesinlikle uzak durmalısınız. Başta hızlı kilo vermenizi sağlayan bu takviyeler (zayıflayıcı haplar, zayıflatıcı çaylar vb.) sağlığınızı ciddi anlamda tehdit etmektedir. Aynı zamanda verdiğiniz kiloları, daha fazlasıyla beraber almanıza neden olabilir. Bunların yerine bitkisel zayıflama yöntemleri tercih edebilirsiniz. Peki doğal yollarla kilo vermek mümkün mü? Elbette mümkündür, üstelik çok da sağlıklı bir şekilde!

Kalıcı Kilo Vermenin Bitkisel Yolları ve Doğal Yöntemler

Zayıflamak konusunda kararlıysanız, öncelikle eski beslenme alışkanlıklarınızı bir kenara bırakmalısınız. Bitkisel zayıflama yolları sizleri hemen zayıflatmayabilir. Üstelik sağlığınıza oldukça yararlıdır. Detoks diyeti, doğal zayıflama yöntemleri arasındadır.

Ayrıca yemeklerinizde, zayıflamanıza yardımcı olacak baharatları kullanarak doğal bir şekilde kilo verebilirsiniz. Ek olarak kilo vermenin bitkisel yolları için önerilenler kilo almak isteyen kişiler için de söz konusudur. Doğal yollarla kilo verme, kilo almanın doğal yolları gibi her şey için geçerlidir.

bireysel beslenme danışmanlığı

Bitkisel Zayıflama Diyet Tarifi – Muhteşem Sonuçlar

Bitkisel zayıflama esnasında doğal yöntemlere başvurmak doğrudur. Ancak her şeyin diyetisyen kontrolünde olması gerektiğini unutmamalısınız. “Azı karar, çoğu zarar” düşüncesini, size özel oluşturacak olan tek kişi uzman diyetisyen olacaktır. Bunun için Bireysel Beslenme Danışmanlığı hizmeti alabilirsiniz.

Bitkisel zayıflama yöntemleri arasında olan Scarsdale Diyeti, kesinlikle uzman diyetisyen kontrolünde yapılmalıdır. Scarsdale diyetinde önemli olan nokta: Diyete 2 hafta devam edip, ardından 2 hafta ara verilmelidir. Diyet süresince günlük 650-1.000 kalori arasında tüketmeniz hedeflenir.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: İsteğe göre kahve ya da çay tatlandırıcı ile birlikte. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek.

Öğle Yemeği: 1 adet domates (dilimlenmiş, ızgara ya da buğulama) yanında kahve veya çay.

Akşam Yemeği: Bir dilim kadar protein ekmeği, sınırsız mevsim salatası. Bir adet greyfurt ile birlikte, ızgara balık ya da kabuklu deniz ürünleri.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: İsteğe göre kahve veya çay tatlandırıcı ile. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek.

Öğle Yemeği: Mevsim Meyve salatası.

Akşam Yemeği: Izgarada hazırlanmış hamburger, sınırsız domatesin yanında kereviz, salatalık veya Brüksel lahanası.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: Tercihinize göre kahve veya çay tatlandırıcı ile birlikte. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek.

Öğle Yemeği: Ton balığı salatası ve yanına bol mevsim sebzelerinden hazırlanan salata.

Akşam Yemeği: Yağsız ızgarada hazırlanmış yağsız biftek yanında sınırsız mevsim sebzelerinden hazırlanan yeşil salata.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: Tercihinize göre kahve ya da çay tatlandırıcı ile birlikte. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek.

Öğle Yemeği: İki yumurta herhangi bir şekilde kendi isteğinize göre pişirilmiş, peynir, fasulye ve domates, bir dilim ekmek, tercihinize göre çay ya da kahve.

Akşam Yemeği: Izgarada pişmiş et, sınırsız miktarda yeşil fasulye, ıspanak veya yeşil biber, bir dilim ekmek.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: İsteğinize göre kahve veya çay tatlandırıcı ile. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek

Öğle Yemeği: Çeşitli yağlı peynir dilimleri, ıspanak, bir dilim kadar ekmek, isteğinize göre çay ya da kahve

Akşam Yemeği: Izgarada hazırlanmış balık veya kabuklu deniz ürünleri ile birlikte sınırsız mevsim salatası, bir dilim kadar ekmek.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: İsteğinize göre kahve veya çay tatlandırıcı ile. Yarım greyfurt ve bir dilim kadar ekmek.

Öğle Yemeği: Mevsim meyvelerinden hazırlanan meyve salatası.

Akşam Yemeği: İsteğinize göre hindi veya tavuk kızartma ızgarada daha iyi olur. Sınırsız mevsim salata, isteğinize göre kahve ya da çay, bir adet greyfurt.

  1. Gün – Bitkisel Zayıflama Yöntemleri

Kahvaltı: İsteğinize göre kahve yada çay tatlandırıcı ile. Yarım greyfurt ve bir dilim ekmek.

Öğle Yemeği: İsteğinize göre soğuk ya da sıcak tavuk veya hindi, domates, havuç, pişmiş lahana, brokoli veya karnabahar, bir adet greyfurt ya da kavun.

Akşam Yemeği: Izgarada hazırlanan bol (ızgara) biftek, yanında salata olarak, marul, salatalık, kereviz ve domates.

7 Kolay Detoks Diyeti

Bitkisel zayıflama diyeti denildiğinde akla detoks diyeti gelecektir. Peki detoks diyeti sizlere neler katar?

  • Uyanmakta güçlük çekiyorsanız,
  • Kendinizi gün boyu halsiz ve yorgun hissediyorsanız,
  • Bitkinlikten şikayetçiyseniz,
  • Stresli bir günlük rutininiz varsa,
  • Sıklıkla seyahatlere çıkıyorsanız,
  • Hareketli bir yaşama sahip değilseniz,
  • Yeterli miktarda su içmiyorsanız,
  • Alkol, kafein gibi maddeler tüketiyorsanız detoks tam da size göredir.

Detoks diyeti kimlere göre değildir?

  • Hamile ve emziren anneler,
  • Sistemik veya uzun süreli hastalığı olanlar,
  • Ağır hastalığı olanlar,
  • Bağışıklık yetmezliği problemi yaşayanlar,
  • 18 yaşının altında ve 80 yaşının üstünde olanlar için uygun değildir.

Sizlere 7 kolay detoks diyetinden bahsedeceğiz. Detoks diyeti boyunca bazı önerilere dikkat etmelisiniz. Bunların başında, alkol ve kafein tüketimini bırakmalısınız. Uyku düzeninize dikkat etmelisiniz. Bolca su tüketmelisiniz. Egzersiz yapmayı hayatınızın bir parçası haline getirmelisiniz. Şişlik, ödem gibi şikayetlerin oluşmaması için tuzlu yiyecekleri tüketmekten kaçınmalısınız.

  • 7 kolay detoks diyeti:
  • Meyve detoksu
  • Ayran detoksu
  • Hızlı yağ yakan detoks diyeti
  • Salatalık, limon, nane detoksu
  • Avokado, salatalık, ıspanak ve nane detoksu
  • Nar, ananas, limon ve zencefil detoksu
  • “3 Günlük” detoks diyeti

Doğal kilo vermenin yolları için uzman diyetisyen ve beslenme danışmanlarımızdan da hizmet alabilirsiniz. Şehrinizin en iyi diyetisyeni sayesinde sağlıklı bir hayata kavuşabilirsiniz.

Yazdır

Yazdır

Bu yazıyı okuyanlar bunlarıda okudu: